Všeobecné obchodné podmienky
I. Základné ustanovenia
- Obchodné podmienky upravujú zmluvný vzťah poskytovateľom služby (ďalej len „Poskytovateľ“) a záujemcom o poskytnutie služby (ďalej len „Klient“).
- Poskytovateľom je spoločnosť MARGIN, s.r.o., so sídlom Kostlivého 6, 821 03 Bratislava, zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III., oddiel: Sro, vložka 36963/B, IČO: 35947497, DIČ: 2022035455.
- Poskytovateľ poskytuje služby prostredníctvom svojej prevádzky: Centrum duševného zdravia EMOTIO, Hrachová 4, 821 05 Bratislava.
- Klientom je fyzická alebo právnická osoba, ktorá si objedná služby u Poskytovateľa.
II. Zadanie objednávky
- Služby je možné objednať formou online objednávky na tejto webovej stránke, prostredníctvom mailovej adresy uvedenej v časti Kontakt, alebo telefonicky na čísle uvedenom v časti Kontakt.
- Na základe zaslanej objednávky obdrží Klient spravidla do 2 pracovných dní návrh termínov, na ktoré má predbežnú rezerváciu počas 24 hodín. Termín potvrdený Klientom sa stáva záväzným.
- V prípade, ak Klient nepotvrdí Poskytovateľovi vybraný termín do 24 hodín od prijatia návrhu, Prevádzkovateľ má právo ponúknuť termín inému klientovi.
- Klient obdrží pred dohodnutým termínom pripomienku termínu formou e-mailovej správy.
III. Miesto a čas poskytovania služieb
- Služby sú poskytované v pracovných dňoch od 8,00-20,00.
- V prípade záujmu je možné dohodnúť termín cez víkend. V tomto prípade sa cena podľa zverejneného cenníka zvyšuje o 40%.
- Služby sú poskytované v priestoroch Centra duševného zdravia EMOTIO alebo online formou prostredníctvom programu Skype.
- Vo výnimočných prípadoch môže Klient požiadať o návštevu terapeuta v domácom prostredí. Túto možnosť je však potrebné dohodnúť vopred. V tomto prípade sa cena podľa zverejneného cenníka zvyšuje o 20%.
IV. Cena za služby a spôsob platby
- Ceny za služby sú stanovené podľa cenníka zverejneného na webovej stránke.
- Ceny sú uvedené vrátane DPH. Poskytovateľ nie je platiteľom DPH.
- Poskytovateľ je oprávnený zaradiť do svojej ponuky služby za zvýhodnené ceny. Tieto možno uplatniť v súlade s podmienkami zverejnenej akcie.
- Ak si Klient objedná služby formou zvýhodneného cenového balíka a nevyužije ich v stanovenom termíne, možnosť ich dodatočného čerpania po stanovenom termíne zaniká bez náhrady.
- Cenu za služby môže Klient uhradiť vopred bankovým prevodom, v hotovosti alebo platobnou kartou v deň poskytnutia služby.
- V prípade bankového prevodu poukáže Klient peňažné prostriedky na účet Poskytovateľa vedeného v ČSOB, IBAN: SK46 7500 0000 0040 0252 3022.
V. Zrušenie objednávky a storno poplatok
- Dohodnutý termín poskytnutia služby je možné Klientom zmeniť alebo zrušiť najneskôr 24 hodín vopred.
- Žiadosť o zmenu termínu a zrušenie objednávky oznámi Klient Poskytovateľovi mailom, telefonicky alebo formou SMS správy.
- V prípade, ak bola platba za služby uhradená vopred a Klient zruší svoju objednávku v lehote podľa čl. V., bod 1., Poskytovateľ mu vráti platbu za objednané služby v plnej výške do 14 dní.
- V prípade nedodržania lehoty na zrušenie záväznej objednávky podľa čl. V, bod 1., vzniká Poskytovateľovi nárok na storno poplatok vo výške 50 % hodnoty služby.
VI. Zodpovednosť za kvalitu služieb
Poskytovateľ postupuje pri poskytovaní služieb s náležitou odbornou starostlivosťou. Napriek snahe terapeuta sa môže v niektorých prípadoch stať, že Klient nedosiahne očakávaný pozitívny výsledok, príp. nepocíti pozitívny účinok terapie. Každá terapia je v plnej miere závislá od schopnosti Klienta intuitívne vnímať priebeh terapie a súvislosti z nej vyplývajúce. Z uvedeného dôvodu terapeut nenesie zodpovednosť za priebeh a výsledok terapie.
Platnosť: od 01.06.2019